Bezorging en levertijden
Bezorging via PostNL
Wij hebben PostNL als meest betrouwbare bezorgingsdienst gekozen. Wij streven er naar om artikelen die voor 23.00 uur zijn besteld nog dezelfde dag te verzenden, zodat het pakket de volgende dag kan worden bezorgd. Mocht een artikel toch niet voldoende voorradig zijn, dan zullen wij je hierop berichten via de mail.
Trackinggegevens
Zodra het pakket is afgegeven bij PostNL ontvangt u een e-mail vanuit PostNL waarin de trackinggegevens van het pakketje staan vermeld. Hierop wordt tevens de dag en tijd doorgegeven dat het pakketje zal bezorgd. Zorg er voor dat u thuis bent of hang een briefje met instructies op de deur. Bijvoorbeeld: Graag afgeven bij de buren op nummer...
Leveringstijden
Bij directe betaling via iDeal/credit card:
Indien het artikel op voorraad is en je op werkdagen voor 23.00 uur hebt besteld en direct (dus niet via overboeking) betaald, dan heb je de bestelling de volgende dag in huis*.
Besteld op | Bezorgd op | |
---|---|---|
Maandag voor 23:00 uur | Dinsdag | |
Dinsdag voor 23:00 uur | Woensdag | |
Woensdag voor 23:00 uur | Donderdag | |
Donderdag voor 23:00 uur | Vrijdag | |
Vrijdag voor 23:00 uur | Zaterdag | |
Zaterdag gehele dag | Maandag | |
Zondag voor 15.00 uur | Maandag |
*De bezorging is afhankelijk van drukte bij de bezorgdiensten en weersomstandigheden. Houd om die reden altijd de track&trace gegevens in de gaten. Deze ontvang je na de eerste verwerking van het pakket door de bezorgdienst.
Bij bankoverschrijving:
Heb je betaald via een overschrijving? Houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra we jouw betaling ontvangen hebben, ontvang je een bevestigingsmail en sturen we je bestelling op.
Verzendkosten:
NL:
Gratis bezorging bij orders van € 45,00 of hoger binnen Nederland.
Voor orders tot € 45,00.zijn de verzendkosten € 3,99.
BE:
Voor alle orders met verzendadres in België zijn de verzendkosten € 6,99 ongeacht de ordergrootte.
Rest EU:
Voor orders buiten NL en BE zijn de verzendkosten € 14,50 ongeacht de ordergrootte.
Wij streven er naar een zo snel mogelijke bezorging. Echter kan het door omstandigheden (het weer of extreme drukte rond de feestdagen) voorkomen dat de leveringen zijn vertraagd.
Pakket niet bezorgd. Wat nu?
Mocht een pakket niet zijn bezorgd, informeer dan eerst bij de buren of kijk rond het huis of het pakketje is achtergelaten op een droge plek in de tuin of onder een afdak. Uiteraard is dat niet de bedoeling, maar het gebeurd helaas wel eens. Indien het pakket niet is gevonden, dan neemt u contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek naar het pakket gaan starten bij PostNL. Het kan zijn dat hiervoor een Niet-Ontvangenverklaring moet worden ingevuld. Uiteindelijk lossen wij dit op.
Inhoud pakket stuk
Ondanks de zorgvuldige manier van inpakken, kan het voorkomen dat een flacon is gaan lekken of door vervoer beschadigt. In dat geval kunt u contact met ons opnemen. Graag ontvangen we dan foto's van de zending per e-mail naar info@marbertshop.nl. Ook dit lossen wij uiteraard op.